FANDOM

Zia Rodriguez - jest członkinią Dinosaur Protection Group (DPG), wraz z Claire Dearing, Owenem Grady’m

oraz Franklinem wyrusza na wyspę Isla Nublar w celu ocalenia tamtejszych dinozaurów przed erupcją wulkanu.

Jurassic World: Upadłe królestwo Edytuj

Gdy wszyscy są już na miejscu i siedzą w aucie, słyszą głośne tupanie, Zia wysiadając zauważa Brachiozaura. W późniejszej scenie filmu widzimy jak Zia uczestniczy w akcji schwytania Blue. Kiedy gad zostaje postrzelony Zia oświadcza, że bez jej pomocy nie przeżyje, więc następnie ma za zadanie utrzymać dinozaurzycę przy życiu.

Kiedy Owen wraz z Claire szukają Blue, znajdują ją w kontenerze służącym do transportu, w którym znajduje się także Zia, uciskając jej ranę. Po chwili mówi, że Blue musi mieć przetoczoną krew od innego dinozaura, który posiada maksymalnie trzy palce. Po czasie gdy Owen wraz z Claire pobrali krew Tyranozaurzycy Roberty, Zia przetacza ją gadzinie.

W późniejszym czasie Zię możemy znów zobaczyć gdy przebywa obok klatki, w której znajduje się Blue, kiedy Franklin dostaje polecenie pobrania krwi raptorowi, razem z Zią wypuszcza dinozaura z klatki, który atakuje będących w pobliżu ludzi, a sami uciekają.

Na koniec filmu wraz z Franklinem wchodzi do pomieszczenia, w którym pokonany został Indoraptor, po czym idą przed drzwi budynku, razem z Owenem, Claire, Franklinem oraz Maisie.

Galeria Edytuj